Oštećena / potopljena / ogreba haubica
Решење
Otkrivanje oštećenja prilikom otvaranja haube:
Odmah se obratite svom prodavaču kako biste ih obavestili o bilo kakvim oštećenjima koja su nastala prilikom transporta uređaja. Telefonski broj distributera pronaći ćete na fakturi ili na računu za isporuku. Spremite pakovanje proizvoda.
Ne spajajte i ne koristite uređaj .
Otkrivanje oštećenja nakon instalacije / prve upotrebe:
Da biste prijavili bilo kakva oštećenja, obratite se prodavaču. Spremite pakovanje proizvoda.
Zahtev za uslugu:
Ako je moguće, navedite predmetnu komponentu kada se obratite ovlašćenom servisnom centru.
Naručite nove delove / komponente nazovite naš ovlašćeni sesrvis.
Da li vam je ovaj članak bio od pomoći?
Повезани чланци
- Iz haube se čuje zveckanje / šum
- Aspirator ne radi
- Na ekranu se prikazuje poruka 8.8
- Kako očistiti filtere na Electrolux kuhinjskom aspiratoru
- LED ili lampice trepere ili prikazuju oznaku F na ekranu aspiratora
- Са напе цури вода
- Kako se koristi funkcija Electrolux Hob²Hood®
- Simboli i funkcije na vašem Electrolux kuhinjskom aspiratoru
- Aspirator se zaustavlja tokom rada
- Zaglavljeno / slomljeno dugme za poklopac