Повезана пећница приказује поруку „Није могуће довршити ажурирање“ у апликацији
Проблем
- Апликација приказује поруку „ Није могуће довршити ажурирање “
Примењује се на
- Повезане пећнице
Rešenje
Ако се у апликацији прикаже порука „ Није могуће довршити ажурирање “, препоручујемо следеће кораке:
1. Избришите постојећу ВиФи везу у рерни кликом на:
- Подешавања (кораци подешавања могу се мало разликовати у зависности од корисничког интерфејса)
- Веза
- Заборавите мрежу
2. Поново укључите рерну (поново повежите рерну са апликацијом) и сачекајте најмање 48 сати
3. Ако то не успије, покушајте
- Поново инсталирајте апликацију на паметном телефону са најновијом доступном верзијом
- Поново повежите пећницу са апликацијом
4. Ако горњи кораци не функционишу, покушајте да:
- Искључите пећницу из напајања најмање 30 минута. Након тога поново повежите рерну са апликацијом
- Сачекајте најмање 48 сати
Обратите се овлашћеном сервисном центру.
Ако горњи предлози нису решили проблем, препоручујемо да затражите посету сервисера.
На страници можете пронаћи контакт информације свих наших овлашчених сервиса