Повезана пећница приказује поруку „Није могуће довршити ажурирање“ у апликацији

Проблем

  • Апликација приказује поруку „ Није могуће довршити ажурирање

Примењује се на

  • Повезане пећнице

Rešenje

Ако се у апликацији прикаже порука „ Није могуће довршити ажурирање “, препоручујемо следеће кораке:

1. Избришите постојећу ВиФи везу у рерни кликом на:

  • Подешавања (кораци подешавања могу се мало разликовати у зависности од корисничког интерфејса)
  • Веза
  • Заборавите мрежу

2. Поново укључите рерну (поново повежите рерну са апликацијом) и сачекајте најмање 48 сати

3. Ако то не успије, покушајте

  • Поново инсталирајте апликацију на паметном телефону са најновијом доступном верзијом
  • Поново повежите пећницу са апликацијом

4. Ако горњи кораци не функционишу, покушајте да:

  • Искључите пећницу из напајања најмање 30 минута. Након тога поново повежите рерну са апликацијом
  • Сачекајте најмање 48 сати

Обратите се овлашћеном сервисном центру.

Ако горњи предлози нису решили проблем, препоручујемо да затражите посету сервисера.

На страници можете пронаћи контакт информације свих наших овлашчених сервиса

Попис Елецтролуџ сервисних партнера

Da li vam je ovaj članak bio od pomoći?

Pronađite vašu uputstvo za proizvod

Rešite probleme i potražite uputstva ili drugu dokumentaciju o vašem proizvodu.

Pronađi uputstvo